fbpx

Πώς θα πετύχεις τον απόλυτο συνδυασμό γυμναστικής και αδυνατίσματος από το σπίτι

Πώς θα πετύχεις τον απόλυτο συνδυασμό γυμναστικής και αδυνατίσματος από το σπίτι
Αφροδίτη Αντίσου Lead Dance Coach

Η αερόβια άσκηση αποτελεί βασική παράμετρο υγείας και ευεξίας. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, στο χάσιμο βάρους και την απώλεια λίπους, με άμεσο αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός καλοσχηματισμένου σώματος. Με τα υψηλά επίπεδα έντασης, συνεχίζουμε να καίμε θερμίδες ακόμη και όταν πλέον έχουμε ολοκληρώσει την προπόνηση (με τις λεγόμενες μετακαύσεις) ενώ χαλαρώνουμε.

Χωρίς να είναι προτεραιότητα το να χάσουμε κιλά, με ένα μέτριας έντασης 20’ πρόγραμμα αερόβιας άσκησης (fitness, χορού, yoga, pilates, training, κ.α.) επιλεγμένο από τα -περισσότερα από- 200 video on demand του TheCoach.gr, της πρώτης ελληνικής πλατφόρμας για το wellness, μπορούμε να δούμε σημαντική βελτίωση στον οργανισμό και την υγεία μας.

 

Αερόβια Άσκηση

Η αερόβια γυμναστική αφορά τις ασκήσεις που γίνονται με στόχο την αύξηση λειτουργίας του καρδιακού ρυθμού με άμεσο επακόλουθο τη βελτίωση της παροχής οξυγόνου στον οργανισμό και όχι μόνο..

  • Διευρύνει και ενισχύει τους μύες της καρδιάς και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα τους
  • Ενισχύει τους μύες που είναι βασικοί για την αναπνοή και έτσι διευκολύνεται η ροή του αέρα στους πνεύμονες μας
  • Βοηθά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην βελτίωση του κυκλοφοριακού
  • Βοηθά στην αύξηση του αριθμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα, διευκολύνοντας έτσι την μεταφορά του οξυγόνου
  • Βοηθά στην μείωση ή στην αποφυγή του διαβήτη και της στεφανιαίας νόσου
  • Μειώνει το στρες και τα συμπτώματα κατάθλιψης συμβάλλοντας στην βελτίωση της ψυχικής μας υγείας
  • Μειώνει τον κίνδυνο για εμφράγματα, οστεοπόρωση και καρδιαγγειακά νοσήματα
  • Μειώνει το σωματικό λίπος και βάρος κατά 1-4% ακόμη και στις μεγαλύτερες ηλικίες

Όταν δε αυτή γίνεται υπό την καθοδήγηση κορυφαίων coach όπως ο Lead Fitness Coach Γιώργος Ξηρός και οι Fitness Coach Γιώργος Παπαδόπουλος και Βασιλική Αγγελοπούλου τότε η αερόβια άσκηση θα σου δώσει και την χαρά και τη δύναμη που χρειάζεσαι για να βγάλεις την ημέρα. Προτίμησε την κατηγορία Cardio Fitness στο Thecoach.gr εδώ https://thecoach.gr/classes/fitness/content/cardio-training

Είθισται να πραγματοποιείται σε μεγάλες χρονικά περιόδους ακολουθώντας μέτρια επίπεδα έντασης. Μια προπόνηση των 20’ στο TheCoach.gr είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι για να δεις άμεσα αποτελέσματα.

 

Βασικά είδη αερόβιας γυμναστικής είναι: Το περπάτημα, το jogging, το ποδήλατο, ο χορός, κλπ. Αν θέλεις να κάνεις κάτι πραγματικά καλό στην διάθεσή σου, τότε μπες στα προγράμματα της dance coach Αφροδίτης Αντίσου στο TheCoach.gr και ξεκίνα μαζί της χορό. Τώρα εδώ https://thecoach.gr/classes/dance

 

Προσοχή: Για αγύμναστα ή παχύσαρκα άτομα, η αερόβια άσκηση που θα επιλεγεί θα πρέπει να μην περιέχει πολλούς κραδασμούς γιατί μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στα οστά, στους μύες ή στις αρθρώσεις.

 

Διάρκεια - Ρυθμός: Η διάρκεια της αερόβιας άσκησης κυμαίνεται ιδανικά από 20 έως 60 λεπτά. Ο ρυθμός που θα πρέπει να ακολουθούμε σε αυτές τις ασκήσεις να είναι συνεχόμενος και με εναλλαγές σε κάθε μυϊκή ομάδα, ώστε να γυμνάσουμε ολόκληρο το μυϊκό σύστημα. Για αυτό είναι σημαντικό να προπονούμαστε πάντα υπό την καθοδήγηση ενός έμπειρου coach. Μήπως ο fitness coach Κώστας Παπαδόπουλος στο TheCoach.gr είναι αυτό που σου λείπει για το τέλειο workout;

 

Θερμίδες - Συχνότητα: Μια μέση καύση θερμίδων είναι 300-500 Kcal ανά ημέρα ή ανά προπόνηση, ενώ ένα παχύσαρκο/υπέρβαρο άτομο μπορεί να κάνει ήπια, χωρίς έντονους κραδασμούς αερόβια άσκηση έως και δύο φορές την ημέρα. Η ελάχιστη συχνότητα άθλησης είναι 2-3 φορές την εβδομάδα.

 

 

Διάθεσε 20’ για 2 έως 3 φορές την εβδομάδα και να είσαι σίγουρος/η, θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

 

Γι’αυτό λοιπόν...

Μη χάνεις λεπτό από την προσωπική σου βελτίωση, ευεξία, ευτυχία. Πάτα το ENTER και μπες στον κόσμο του the Coach. Ο δικός ΣΟΥ Coach σε περιμένει να γυμναστείς μαζί του!  

 

 

Get the latest news

Please enable the javascript to submit this form

Κάνε την εγγραφή σου και απόκτησε πρόσβαση σε ολοκληρωμένα προγράμματα προπόνησης και εκατοντάδες προπονητικές επιλογές. Εγγραφή