fbpx

Χάσε θερμίδες... χορεύοντας!

Χάσε θερμίδες... χορεύοντας!
Αφροδίτη Αντίσου Lead Dance Coach

 

Η επιθυμία να χάσουμε βάρος μας οδηγεί πολύ συχνά στο να ακολουθούμε εξαντλητικές δίαιτες και να πηγαίνουμε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο. Ωστόσο, υπάρχει και άλλος τρόπος για να αποκτήσουμε ένα καλλίγραμμο και δυνατό σώμα.

Αν λοιπόν θέλουμε να συνδυάσουμε την απώλεια βάρους, την ενδυνάμωση και την γράμμωση με έναν υγιή, ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο, μία λέξη μου έρχεται στο μυαλό…ΧΟΡΟΣ.

 

Χάσε θερμίδες, χορεύοντας

Οι χοροί που στοχεύουν στην εντατική καύση θερμίδων θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε γρήγορα, ευχάριστα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, οι ασκήσεις του χορού αυξάνουν τη διάθεση και το 50% της επιτυχίας εξαρτάται από τη συναισθηματική κατάσταση.

 

Μα ποια δίαιτα ακολουθείς? Χορεύωωω!

Ο χορός θεωρείται ένας από τους πιο αβλαβείς τρόπους για να χάσετε βάρος. Για την καταπολέμηση σωματικού λίπους, αξίζει να επιλέξετε δυναμικά στυλ χορού που μπορούν να εμπλέκουν όσο το δυνατόν περισσότερες μυϊκές ομάδες. Πάμε να δούμε μαζί κάποια είδη χορού που μπορούν να απογειώσουν την φιγούρα σας:

 

 1. DANCERCISE

Το Dancercise είναι ένα Dance Fitness Party. Είναι το Signature πρόγραμμα που έχει σχεδιάσει η Lead Dance Coach μας Αφροδίτη Αντίσου και παρουσιάζει για πρώτη φορά εδώ στο TheCoach.gr. Σε αντίθεση με ότι έχεις κάνει μέχρι στιγμής το Dancercise είναι ένα νέο, δυναμικό είδος, που συνδυάζει υπέροχες χορευτικές  κινήσεις latin, hip-hop, pop κ.τ.λ, με τα πιο hot μουσικά Hit όλων των εποχών.

Ξέχνα λοιπόν τις κινήσεις fitness που συνδυάζονται με μουσική.

Ετοιμάσου να χορέψεις και να γυμναστείς.

Με αυτό τον πρότυπο συνδυασμό, οι μύες ολόκληρου του σώματος συμμετέχουν, αποκτάτε δύναμη, αντοχή, τέλεια φυσική κατάσταση χάνετε πόντους, καίτε λίπος και γραμμώνει όλο το σώμα. Όλες οι κινήσεις είναι αρκετά εύκολες και κατάλληλες για αρχάριους και προχωρημένους. Μέρα με την μέρα θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται και η ψυχολογία σας να απογειώνεται.

Η εμπειρία του dancercise είναι μοναδική.

Ο βέλτιστος αριθμός μαθημάτων είναι 2-3 φορές την εβδομάδα και πιστέψτε με…θα λειώσετε στον ιδρώτα χωρίς να το καταλάβετε.

Τώρα μπορείτε ζήσετε πρώτοι την εμπειρία ενός online Dancersice μαθήματος χορού και εκγύμνασης με την Αφροδίτη Αντίσου, μόνο στο Thecoach.gr

 

 

2. HIP HOP

Το hip hop είναι ένα έντονο στυλ χορού που βασίζεται σε γρήγορες αλλαγές στις κινήσεις  του σώματος. Ολόκληρο το μυοσκελετικό σύστημα δουλεύει έντονα κατά την διάρκεια αυτού του χορού.

Τι θα κερδίσετε από αυτόν;

  • ευελιξία,
  • ισορροπία,
  • μυϊκή ενδυνάμωση,
  • ταχύτητα
  • και μείωση του άγχους.

Οι θερμίδες που καίγονται σε ένα μάθημα είναι περίπου 250 θερμίδες.

Με το hip hop, μπορείτε να χάσετε γρήγορα βάρος, να βελτιώσετε τον συντονισμό των κινήσεων και να τονίσετε όλους τους μυς. Συνιστάται να κάνετε αυτό το είδος χορού περίπου 2-3 ​​φορές την εβδομάδα, με τα αποτελέσματα να είναι ορατά σύντομα, και από εσάς και από τους γύρω σας. Ξεκίνα να χάνεις θερμίδες τώρα ακολουθώντας τα Hip Hop Online μαθήματα από το σπίτι εδώ https://thecoach.gr/classes/dance/content/hip-hop

 

3. SALSA

Salsa, αυτός είναι ένας χορός που δεν θα βαρεθείτε ποτέ, θα κάψετε ως και 600 θερμίδες την ώρα και θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Η αίσθηση του ρυθμού αναπτύσσεται τέλεια, ενώ αποκτάτε μια όμορφη στάση σώματος. Όλες οι μυϊκές ομάδες ενισχύονται, το σχήμα μεταμορφώνεται, οι υπερβολικοί όγκοι εξαφανίζονται. Βασίζεται στην εναλλαγή ομαλών και έντονων κινήσεων, η οποία σας επιτρέπει να απαλλαγείτε ενεργά από το περιττό βάρος. Αν μπορείτε χορέψτε salsa ιδανικά 2 με 3 φορές την εβδομάδα. Στο TheCoach οι κορυφαίοι Salsa Coach με παγκόσμιες διακρίσεις, Μυρτώ Μισσύρη και Παναγιώτης Αγλαμίσης έχουν ετοιμάσει εκπληκτικά  online salsa μαθήματα που θα απογειώσουν την ενέργεια σου και τον αριθμό θερμίδων που καις. Πλοηγήσου τώρα στην κατηγορία Salsa εδώ  

 

 4. POLE DANCING

Το Pole Dance είναι ένας χορός που συνδυάζει ασκήσεις cardio και δύναμης για όλες τις μυϊκές ομάδες. Το μάθημα χωρίζεται σε διάφορα μέρη - αυτό περιλαμβάνει προθέρμανση, κύριο μέρος και τέντωμα. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, το κύριο φορτίο πέφτει στους μύες των ποδιών, των χεριών, της πλάτης, της κοιλιάς και των γλουτών με αποτέλεσμα την άμεση γράμμωση. Με τις ασκήσεις του Pole Dance, η μυϊκή αστάθεια εξαφανίζεται, o μεταβολισμός επιταχύνεται και η αντοχή αυξάνεται. Ο συνεχής συνδυασμός διαφορετικών κινήσεων θα κάνει τα αποτελέσματα ορατά και αισθητά σε 2-3 μήνες αν προπονείστε 2-3 φορές την εβδομάδα.

 

 

 5. ORIENTAL

Η αλλιώς - Χορός της κοιλιάς… είναι ένας αισθησιακός χορός με ομαλές κινήσεις σώματος χαμηλής έντασης. Ο εξωτικός αυτός χορός βελτιώνει την ισορροπία, την δύναμη, την πέψη, τον συντονισμό και την αυτοπεποίθηση. Σε ένα μάθημα μπορείτε να κάψετε περίπου 300 θερμίδες. Αυτός ο τύπος χορού είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για όσους θέλουν να αποκτήσουν χάρη και θηλυκότητα στην κίνηση δουλεύοντας εσωτερικά τους μύες στα χέρια και την κοιλιά με αποτέλεσμα την σμίλευση και γράμμωση τους. Μία από τις κορυφαίες Oriental Coach στην Ελλάδα η Πένυ Μπαιλή έχει ετοιμάσει για εσένα φανταστικά online μαθήματα για να σε εισάγει στον μαγικό κόσμο του Oriental dance. Δες τη συλλογή προγραμμάτων εδώ

 

Ο χορός μπορεί να σας αλλάξει την ζωή και το κορμί. Μπορεί να σας δώσει λύση σε πολλά προβλήματα ταυτόχρονα - να βελτιώσει τη συνολική υγεία, να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος ή οποιονδήποτε άλλο στόχο έχετε για το σώμα σας. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι σας γεμίζει με θετικά συναισθήματα και αυτοπεποίθηση. Όσον αφορά την ένταση… τα μαθήματα χορού μπορούν να συγκριθούν με το τρέξιμο, το ποδήλατο και το κολύμπι.

Μπες στο Thecoachgr τώρα εδώ:

 

Ας χορέψουμε λοιπόν!!!!!!!!!!!!!

 

 

Get the latest news

Please enable the javascript to submit this form

Κάνε την εγγραφή σου και απόκτησε πρόσβαση σε ολοκληρωμένα προγράμματα προπόνησης και εκατοντάδες προπονητικές επιλογές. Εγγραφή