fbpx

Μετράει στ’ αλήθεια ο χορός ως cardio;

Μετράει στ’ αλήθεια ο χορός ως cardio;
Αφροδίτη Αντίσου Lead Dance Coach

Το καταλαβαίνουμε, θα υπάρξουν και αυτές οι μέρες που δεν θα έχεις την διάθεση να ξεκινήσεις τα burpees ή να τρέξεις 10 χλμ., γιατί λοιπόν, να μην βάλεις δυνατά την μουσική και να ξεκινήσεις τον χορό;

Ξέρουμε τι σκέφτεσαι, είναι γυμναστική ο χορός;
Με μια λέξη: ναι!

Οι προπονήσεις χορού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενεργοποιήσεις όλο το σώμα αλλά και να βελτιώσεις την διάθεση σου. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συνηθίσει να χορεύουμε μόνο όταν είμαστε σε μπαρ και γάμους αλλά δεν θα έπρεπε. Ο χορός μπορεί σίγουρα να είναι μια προπόνηση cardio, ειδικά αφού θα κινείσαι ασταμάτητα και θα επαναλαμβάνεις την χορογραφία μέχρι να την μάθεις.

Αν δεν έχεις επιλέξει τον χορό ως γυμναστική μπορείς να ξεκινήσεις σήμερα κιόλας! Στο TheCoach.gr θα βρεις 4 διαφορετικές κατηγορίες χορού και δεκάδες βίντεο για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Μπορείς να ξεκινήσεις με το Pop Explosion – Set your body on fire, υπό την μουσική του Rude Boy, και ακολουθώντας τις οδηγίες της Lead Dance Coach, Αφροδίτης Αντίσου να αφήσεις την μουσική να σε συνεπάρει. Το μαθήματα χορού που θα βρεις στο TheCoach.gr είναι ιδανικά για να βελτιώσεις την ευκινησία και την ευλυγισία σου. Μέσα από έντονες εναλλαγές κινήσεων θα μάθεις να διαχειρίζεσαι το σώμα σου, αλλά θα βαλτώσεις και την στάση του σώματος σου. https://www.thecoach.gr/classes/dance/rude-boy



Back to basics, τι είναι cardio γυμναστική;

Ας τα πάρουμε από την αρχή και ας ξεκαθαρίσουμε τι είναι το cardio. Οι ασκήσεις cardio είναι δραστηριότητες που κάνουν την καρδιά σου να χτυπά και είναι γνωστές και ως αερόβια άσκηση.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της cardio (αερόβιας) και της αναερόβιας άσκησης;

Η αναερόβια άσκηση συνήθως βελτιώνει τη δύναμη και το μέγεθος των μυών, σε αντίθεση με την αερόβια άσκηση που χτίζει την αντοχή σου. Ιδανικά, χρειάζεσαι ένα συνδυασμό και των δύο στη ρουτίνα σου - και μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι και οι δυο μορφές γυμναστικής ωφελούν το καρδιαγγειακό σου σύστημα.

«Τελικά, ο χορός μπορεί να είναι τόσο αερόβια όσο και αναερόβια άσκηση. Ωστόσο, εξαρτάται καθαρά από το είδος χορού και πόσο έντονα κινείσαι», λέει η Annamaria Louloudis, M.S., R.D.N. και πιστοποιημένη εκπαιδευτής χορού.

Θα ανεβάσεις σιγουρά τους ρυθμούς της καρδίας σου με τον χορό, ειδικά αν διαλέξεις ένα μάθημα χορού από την κατηγορία του Reggaetone που θα βρεις στο TheCoach.gr

Επέλεξε το μάθημα χορού Move to Miami και μάθε να κινείσαι σε ρυθμούς που παντρεύουν, την Reggae ,με το Hip Hop και το Latin σε μια χορογραφία που θα σε γυμνάσει αλλά θα βάλει και ένα χαμόγελο στα χείλη σου!
https://www.thecoach.gr/classes/dance/move-to-miami

 

 

Αρκούν 30 λεπτά χορού για να θεωρηθεί cardio;

Ο χορός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανεβάσεις τον ρυθμό της καρδίας και της αναπνοής σου - και όσο υψηλότερη είναι η ένταση, τόσο πιο δύσκολη είναι η προπόνηση.

Μια προπόνηση χορού σε γυμνάζει όπως και κάθε άλλη προπόνηση που κάνει τους χτύπους της καρδίας σου να ανεβαίνουν. Σε ένα μάθημα εντόνου χορού μπορείς να κάψεις έως και 250 θερμίδες ανά μισή ώρα.

Δεν έχεις πάρα να δοκιμάσεις ένα μάθημα χορού Latin pop, με την Lead Dance Coach, Αφροδίτη Αντίσου, που θα βρεις στο TheCoach.gr
Μέσα από τον χορό θα μάθεις να κινείς τα χέρια σου με χάρη, να κάνεις στροφές με σταθερότητα και ταυτόχρονα θα κάψεις πολλές θερμίδες. https://www.thecoach.gr/classes/dance/casate-conmigo-55

Θυμήσου να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην προθέρμανση και στην αποθεραπεία σου!
Είναι σημαντικό να προετοιμάσεις το σώμα σου για οποιαδήποτε προπόνηση, συμπεριλαμβανομένου του χορού. Αφιέρωσε 5 με 10 λεπτά κάνοντας ελαφρύ τζόκινγκ ή διατάσεις για να ‘ξυπνήσεις’ τους μύες σου. Η προθέρμανση και η αποθεραπεία, βοηθούν στη μείωση τραυματισμών και στη μείωση των μυϊκών πόνων, μετά την προπόνηση.

Αν από την άλλη σου αρέσει περισσότερο η ελληνική μουσική, στο TheCoach.gr θα βρεις μαθήματα χορού και με ελληνική μουσική υπόκρουση. Εμείς προτείνουμε το Caramela, στην κατηγορία Greek hits. Είσαι έτοιμος για ένα Dane class γεμάτο ένταση, ρυθμό, ενέργεια, που θα σε κάνει να ιδρώσεις να γυμναστείς, να εκτονωθείς και θα θες να το χορεύεις ξανά και ξανά; Μπορείς να το δοκιμάσεις σήμερα κιόλας ξεκινώντας το free trial στο TheCoach.gr και ο χορός ξεκινά εδώ!

https://www.thecoach.gr/classes/dance/caramela

Get the latest news

Please enable the javascript to submit this form

Κάνε την εγγραφή σου και απόκτησε πρόσβαση σε ολοκληρωμένα προγράμματα προπόνησης και εκατοντάδες προπονητικές επιλογές. Εγγραφή